Femina Media   /   Portfólió   /   Femina.hu   /   Célcsoport
Femina Media   /   Portfólió   /   Femina.hu   /   Célcsoport
Informálódjon egyszerűen, és válasszon
portált a termékek logóira kattintva

A portál célcsoportja

Azok a 15-49 év közötti fiatal nők
- fókuszált célcsoport: 25-35 év közöttiek -, akik:

  • Budapesten vagy nagyvárosban laknak
  • párkapcsolatban élnek, vagy arra vágynak
  • érdeklődőek, kifejezetten nyitott szemléletűek
  • gyermekvállalás előtt állnak, vagy kicsi gyermekük van
  • havi nettó keresetük 150 000-200 000 forint között mozog
  • fontos számukra a megjelenés, a harmonikus otthon és családi háttér

Tudta-e Ön?*

  • olvasóink negyede 25-35 év közötti
  • 10 olvasónkból 8 párkapcsolatban él
  • 90%-uk minimum középfokú, negyedük felsőfokú végzettségű értelmiségi
  • 92%-uk hajlandó többet fizetni minőségi termékért
  • vásárlás előtt 10 olvasónkból 8 az interneten tájékozódik
  • 10 olvasónkból 8 rákattint a Femina.hu oldalon látott hirdetésekre

 

*Forrás: VMR 2011, Árukereső-Femina kutatás 2011.

Elérhetőségek
Szakmai partnerünk: Hirdetéskiszolgáló partnerünk: Online közönségmérési partnereink:
IAB Adverticum Gemius Webaudit
A Femina Media az IAB (Interactive Advertising Bureau) Hungary szakmai szervezet tagja.