Femina Media   /   A Femina Media profilja
Femina Media   /   A Femina Media profilja

A Femina Media profilja

Forrás: Femina Media
2015.02.27.

Kiemelkedő elérés

2,3 millió női látogató havonta

A három site-ból álló portfóliónk minden második hazai internetező nőt elér. Havi több mint 2,3 millió látogatónk tulajdonképpen nagyobb olvasóközönséget fed le, mint bármelyik női nyomtatott havi magazin Magyarországon, ráadásul a portálok különböző tematikája lehetővé teszi, hogy célcsoport-specifikus szűrés szerint is tudjunk kampányt biztosítani ügyfeleink számára.

Tapasztalatunk és a statisztikák szerint is az elmúlt években az online média kiemelkedő növekedést produkált elérés tekintetében. Míg a print médiumok értékesített példányszáma csökkent, központi termékünk, a Femina.hu látogatószáma figyelemreméltóan emelkedett. A milliós elérés mellett a pontos célozhatóság, a kampányeredmények mérhetősége és a költséghatékonyság is alapvető érv portfóliónk mellett.

Dinamikus fejlődés

Megduplázódott belföldi egyedi látogatószám 2 év alatt

A merész újításoknak, a folyamatos innovációnak és a magas minőségű tartalom-előállításnak köszönhetően visszatérő látogatói bázisunk folyamatosan emelkedett az elmúlt 2 év alatt. Munkánk során az egyediségre és a trendteremtésre  törekszünk, így szerkesztőségen belül is olyan fejlesztéseket eszközöltünk, mint a női site-ok között egyedülálló módon a vakok és gyengénlátók számára létrehozott akadálymentesített oldalunk, vagy az olyan hiánypótló tartalom bevezetése, mint a nőket érintő politikai témájú Hírháttér rovatunk, vagy a tinédzser korosztályt megszólító Csajvilág tematikánk.

Lendületes fejlődésünkhöz az olyan nagyszabású marketing együttműködések is hozzájárultak, mint például több országos brandkampányunk - online, print, TV, rádió - PR megjelenéseink és outdoor eseményeink, melynek köszönhetően erőteljesen növekvő márkaismertségünk révén is számtalan új olvasónk lett.

Minőségi tartalom = minőségi olvasó

Piacvezetői szerep az AB státuszú női olvasók tartalomfogyasztásában

A folyamatos tartalomfejlesztésnek, az értéktelen bulvárhírek kiszűrésének és az olvasói igényekre való maximális odafigyelésnek köszönhetően olyan minőségi, AB státuszú olvasótábort építettünk ki, akikre jellemző, hogy társadalmilag aktívak, előnyben részesítik a magas minőségű termékeket, valamint fontos számukra a harmonikus megjelenés.

A folyamatosan magas színvonalú tartalomgenerálás eredménye, hogy a piacvezető női site-ok körében nálunk a legmagasabb az 1 főre jutó oldalletöltés. Ez a mutatószám a hirdetésfogyasztás szempontjából fontos tényező, hiszen egy promóciós üzenet hatékony célba juttatásához a fogyasztónak rövid időn belül minél többször kell találkoznia a kampánnyal ahhoz, hogy az rögzüljön a tudatában, vagy reakciót, érzelmet váltson ki. Ezen felül prémium hirdetési környezetet biztosítva minimalizáljuk az olvasókat érő reklámzajt, és ezzel hatékonyabbá tesszük a megjelenéseket is.

Integrált kampánymegoldások

Innovatív és komplex projektek: akár több 10 milliós elérés

Az integrált, 360 fokos kommunikáció lényege, hogy figyelembe vesszük, minden egyes médiafelület más szereppel bír a fogyasztó életében, eltérő módon hat rá, így különböző érvekkel, más-más módon segíti őt a döntési folyamatban.
A 360 fokos kommunikációval célba juttatni kívánt üzenet az összes médiafelületen az adott pillanatban és jól beazonosítható módon, de médiafelületre adaptálva ugyanazt kommunikálva, sokszínű, akár interaktív és személyes felületeket is használva képes áttörni a médiazajon, és kitűnni a fogyasztó számára.

Több éves tapasztalatunk azt mutatja, hogy partnereink kifejezetten nyitottak a kreatív ötletekre, ezért az integrált kommunikációt szem előtt tartva szolgáltatási palettánkat komplex kampányötletek kidolgozásával és kivitelezésével is bővítettük, méghozzá igen nagy sikerrel.

Ilyen összetett kampány volt többek között a Chello Central Europe számára készített Séfpárbaj rovatunk, az Idealbody számára kivitelezett Fogyj velünk! projektünk, vagy az Unilever számára fejlesztett Gyerekszáj videós kampányunk.

Elérhetőségek
Szakmai partnerünk: Hirdetéskiszolgáló partnerünk: Online közönségmérési partnereink:
IAB Adverticum Gemius Webaudit
A Femina Media az IAB (Interactive Advertising Bureau) Hungary szakmai szervezet tagja.