Femina Media   /   Sajtószoba
Nagyszabású B2C kampányunk outdoor elemekkel bővült

Nagyszabású B2C kampányunk outdoor elemekkel bővült

Femina.hu márkánk nagyszabású B2C márkaépítő kampánya a TV- és rádiószpotok, valamint a print- és online hirdetések mellett újabb elemmel bővült.

2016 decemberétől egy hónapon át több vidéki nagyvárosban is találkozhatnak olvasóink Image kampányunk outdoor elemeivel, melyekkel a márka ismertségét szeretnénk tovább bővíteni. A szemfülesek Szolnokon már fel is fedezhették az első kihelyezett épülethálót.

2016.12.12.
A Superbrands Díjátadó Gálán jártunk

A Superbrands Díjátadó Gálán jártunk

Rendkívül büszkék vagyunk, hogy 2016-ban immár ötödik alkalommal vehette át Rácz Brigitta főszerkesztőnk és Szabó Mariann értékesítési igazgatónk a neves Superbrands-díjat Femina.hu márkánk által. 

A szakmai zsűri értékelése mellett fontos szerepet kapott a fogyasztók véleménye is a díj odaítélése során, így különösen fontos számunkra az idei elismerés.

2016.11.29.
Internet Hungary 2016

Internet Hungary 2016

Szabó Mariann értékesítési igazgatónk az Internet Hungary 2016 konferencián meghívott előadóként vett részt, ahol a natív kampányok gyakorlati megvalósításának kérdéskörét vitatták meg kerekasztal-beszélgetésen a HVG, MEC, Ogilvy PR, és az Origo képviselőjével.

2016.10.06.
Superbrands 2016

Superbrands 2016

Nagyon nagy örömünkre szolgál, hogy 2016-ban is, immár ötödik alkalommal kapta meg Femina.hu márkánk a Superbrands címet.

Az idei évben a zsűri értékelése mellett fontos szerepet kapott a fogyasztók véleménye is, mivel egy márkaismertség, kedveltség kutatás is az eredmények szerves részét képezte, így különösen fontos számunkra az idei elismerés.

2016.04.19.
Elérhetőségek
Szakmai partnerünk: Hirdetéskiszolgáló partnerünk: Online közönségmérési partnereink:
IAB Adverticum Gemius Webaudit
A Femina Media az IAB (Interactive Advertising Bureau) Hungary szakmai szervezet tagja.